Åttio-tal


Nytt tema :) Temat för mig är väl ganska dåligt tyvärr om man tittar på kläder och sånt. Men alla tycker ju självklart olika. Jag hittar inga riktigt snygga kläder som jag känner att jag skulle vilja ha men om jag skulle behöva välja tycker jag den här tröjan är snyggast:

Det är synd tycker jag att det bara har kommit en ny acessoar(stavas det så). Så tja detta är väl inte ett tema för mig riktigt. Får hoppas på ett bättre tema nästa gång! ;)
Jag skulle tycka det skulle vara coolt med typ Kina tema även fast det är ganska speciella kläder jag mennar då kunde dom göra kina kläningar som jag kallar det med drakmönster och så kunde man ha kung fu kläder osv... Panda grejor och sånt :)) Skulle vara ett lite små kul tema tycker jag!

Hoppas att ni tycker detta inlägget är bra och mycket att läsa och tips och sånt :) För som jag skrev i mitt föra inlägg vill jag värkligen göra en bättre blogg med bättre inlägg. Skriv gärna en liten komentar om tips på inlägg eller vad ni tyckte om detta inlägget :D

Ska skriva ett till inlägg nu har nämligen köpt en ny grej som ni snart får reda på vad det är o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0