Glömt berätta....



Hejsvejs!! Har glömt att berätta att jag har köpt en animering heter det så o.O
Iallafall det är Giarnomos Head Tror det stavas så :) Om du vill köpa den så kostar den 500 sc.
Jag levlar när som hellst :DD Så snäääälla hjälp mig ge auto och titta gärna på mina kortfilmer har 56 stycken för varje film kännar du 10 starcoins och du hjälper mig att levla ;D Om du vill på en auto så titta på alla mina filmer för att jag ska veta att du har tittat på alla filmer så måste du komentera varje film!!! Just nu har jag
14.821/20.000 fame.
SNÄÄÄLLA hjälp mig att levla ;DD

Funderar på att börja med någon serie vad sägs som det?? Såfall har du något tips om vad den kan handla om vad tycker ni om för filmer?!!

Glöm nu inte att titta på mina kortfilmer!!! ;)

Vi ses igen snart hoppas jag :D


Kommentarer
Postat av: Kurara<333 och Mikaela <33

fin blogg<3

2011-08-09 @ 18:47:34
URL: http://msponline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0