JAG VET!!

Jag vet att det inte har blivit någon uppdatering idag men jag har haft fullt upp!! Men antagligen ska jag sitta ganska mycket vid datorn i morgon och fixa och trixa lite ;) Typ som att försöka få fler läsare ;D Just nu är jag superduper trött och nästan halv blundar hehhe! Men iallafall nu vet ni att jag lever vi sees i morgon igen!! Kanske ska göra lite reklam för bloggen idag nu om jag orkar o.O
Ses!!

Ps. Här kommer dagens outfit ;) Förresten allt kostade 2100 starcoins OBS räkna inte med freckles elr vad dom heter alltså rougen/pudret. Sparade till denna outfit igår tog lite tid kan man väl säga :D




Kommentarer
Postat av: anakin;

jag vill vara dagens mspstar

2011-08-08 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0