Nytt Tema!



Det här är det nya temat :) Själv gillar jag inte det :( Det har inte kommit ett endaste nytt hår till oss tjejer osv.. Men jag tycker endå att man ska ha detta temat för detta är nog lite mer killigt och om man tänker efter så är det alltid vi tjejer som får nya och många saker under dom andra temana. Så detta temat är till er killar tycker jag!!!
Nu ska jag fortsätta spela mSp. Vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder idag :S Gör en look till mig och döp den till ha på dig detta eller något liknade så kanske jag har på mig det du har gjort ;D

//FashionGirl.

Ps. Den nya designen är klar vad tycks ;)

Kommentarer
Postat av: Tombeibo

Fin blogg ;)

2011-08-18 @ 10:44:35
URL: http://panfutombeibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0