Purple!!


Dagens outfit :) Loggade precis in på datorn! Just nu ränsar jag vänlistan elr jag ska snart börja göra det om du inte skickar ett mail till mig så är risken stor att jag tar bort dig och det skulle ju vara synd! Många har besökt bloggen idag men då hade jag inte uppdaterat. Men titta in typ kl 15.00 - 22.00 då brukar jag blogga som mest :) Framförallt nu när skolan börjat. Imorgon ska jag vara med en kompis så blir ingen uppdatering förrän efter typ 19.30 men ska nog fixa något tidinställt inlägg som ni kan läsa undertiden. Om du inte anmält dig till min tävling där du kan vinna byxor tycker jag du  ska göra det nu lotter nog ut en vinnare idag eller imorgon. För att anmäla dig bläddrar du ner några inlägg!! Ska göra något tidinställt inlägg nu (till imorgon)

C-yaa

//FashionGirl.

Pssst. Glöm inte att komentera blir mycket roligare att driva bloggen dååe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, okej då kommenterar jag väl<3

fina kläder du har:)

2011-08-23 @ 18:16:02
Postat av: lejla59

asså vilken lv är du på? jag har inte ens råd att köpa bakgrund. men du är chiit snygg

2011-09-14 @ 07:53:06
URL: http://mirre12345.bloggspot.com
Postat av: sarinisa msp

hej!! jag undrar hur man gör en sådan blogg mall med msp gubben på :D har nämligen en blogg me två kompisar

gamegirlz.blogg.se <3 hoppas du kan hjälpa mig!! :D

du kan kommentera något så kan du berätta om du vill hur man gör en mall till bloggen med msp gubben <3

2012-03-06 @ 13:12:55
URL: http://gamegirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0