Shoppat


Varit och shoppat nu på mSp köpte inte så mycket hehhe men det blev en tröja som jag har önskat mig. När jag har råd så ska jag köpa matchande(stavning?) byxor och sen kanske skor och lite sånt. Innan köpte jag alltid till exempel en tröja som jag gillade i en speciellt färg sen köpte jag några byxor i en färg och då bara jag tog på mig något. Men nu matchar jag mer mina kläder så jag har lixom en outfit eller vad man säger. Alltså att exempel om jag vill ha en tröja på mig som jag har tar jag på mig byxor och accesoarer som är specifikt inköpta för att jag ska ha på mig dom tillsammans. Förstår ni? Det är ganska svårt att förklara men hoppas jag förklarade hyffsat bra :D Iallafall här kommer tröjan jag köpte:


Ojj det blev en stor bild  :O

Hoppas ni börjar gilla mina såkallade "Nya" inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0