Till Pojkvännen!

Hej jag fick bestämma vad min pojkvänn skulle köpa eller jag köper det till han xD
Men iallafall här är en liten guide till han och till alla andra killar som vill se ut så här:



Den lila färgen jag andvänder mig av är den här:



1.Välj tröja då väljer du "Baseball Jacket VIP"
2.Färgerna på den ska vara såhär:


3.Välj byxor dom ska heta "Bizarre Jeans VIP"
4.Färgerna ska vara såhär:



5.Välj skor dom ska heta"Laced Sneakers"
6.Färgerna:


7.VÄlj accesseouarer(hahha xD kan inte stava till det)
8.Välj "Diamond Stud"
9.Ska vara den färgen som den har :)
10.Välj"Dark Night"
11. Den färgen dom har.


12. Välj hår.
13.Välj"Hot rock star VIP"
14. Välj båda grejerna till svart.


Nu är du klar :)

Sorry om det är lite knasigt inlägg
//FashionGIrl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0