Tummen upp!


Det finns många bra saker med nya mSp och en av dom sakerna är det här:

Det som jag tycker är bra med detta är, när man ska till exempel önska sig en ny look då kanske man vill ha ett nytt hår till eller något annat. Innan kunde man inte se så allt matchade ihop utan då var man tvungen att gissa lite mer. Nu däremot kan man testa allt innan man köper det eller lägger det på önskelistan. Förstår ni?? Jag vet jag är inte super duper bra på att förklara men jag föörsöker. Så det jag mennar är att man kan testa ett hår samtidigt som man testar en tröja :)  Detta tycker jag är bra och det är nog någonting jag kommer andvända mig av ganska mycket :D Nu ska jag spela mSp igen. Har du något förslag om vad du tycker jag ska skriva om? Såfall skriv en komententar så kanske jag gör det ;) Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0