Välkommen till Moviestarplanet Puff!!


Såhär söt blev lilla Puff :) Visst är han gullig! Efter många kortfilmer så har jag tjänat ihop 900 starcoins men nu har jag 1 starcoins kvar xD Men det är bara att börja tjäna igen ;)
Jag tänkte börja med Dagens Djur oxå Det går till exakt som Dagens Moviestar fast det handlar om djur istället. Så för att vara med måste du ha ett djur och sen skickar du tex bara ett medelande till mig ;D om det blir du som blir dagens djur så vissas både du och ditt djur i bloggen :)

Vi ses snart igen hoppas jag!!


Kommentarer
Postat av: kamila-pink

jag har ett djur de heter isak

2011-08-05 @ 16:23:00
Postat av: Hanna (ellinor_friidrott98 på msp)

Heej, fett bra blogg :D

Besök gärna min:

lovehannis.blogg.se (de kmr ju en länk, men ändå) xDD

O bli vän me mig på msp :DD <3

2011-08-05 @ 18:24:06
URL: http://lovehannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0