Dagens Outfit!!

Tjena mitt benna :D Dagens Outfit är gjord av en tjej som heter Razella på Msp. Visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig idag så tog på mig något nån hade gjort som en look till mig :) Vem vet om du gör en look till mig kanske jag har på mig det någon dag!! Själv tycker jag looken är väldigt fin och somrig(stavas det så??). Glöm nu inte att anmäla er till tävlingen där man kan vinna 2 autos. Vad ska jag meer skriva om :S Hmm jo juste nu är jag bara inne på mSp och gör väl inget speciellt så om du vill så får du gärna skicka ett mail till mig så kanske vi kan ses på caffet eller i mitt rum eller vad du nu vill :)) Så maila mig!!
Vi ses snart igen(hehhe skriver nog det nästan alltid i varje inläägg men det bara blir så :D)


Såhär ser jag då ut idag :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0