Ny kategori ;)

Alice i underlandet
Detta är en ny kategori där jag tänkte tipsa hur man kan klä sig som olika kändisar osv...
Har ni någon speciell favorit så kan ni ju skriva en kommentar så kanske jag vissar hur man klär sig som hon/han nästa gång :)
Nu iallafall tänkte jag vissa hur man klär sig som Alice i underlandet.
Såhär blev mitt resultat:


Sådär det var mitt resultat jag tycker faktiskt det är väldigt likt. För att se ut så måste man tyvärr vara VIP :( Men jag kanske kommer tipsa om outfits som är o-vip ;D
Hoppas ni fick lite insperation.
//FashionGirl.

Kommentarer
Postat av: RahifaBabe & Milaa

Hej det är jag (RahifaBabe) jag undra om du kunde göra en likadan underbar header till mig & Milaa !? http://crazymspgirls.devote.se/ och då vore de mkt roligare att blogga !! Jag är ju vän me dig på MSP så skriv gärna där!

2011-10-07 @ 15:17:32
Postat av: Vampyra01

Hej! :)
Jag skulle jätte gärna vilja att du kunde göra en Zendaya look

MVH: Vampyra01 :)

2012-07-18 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0