Jag är tillbaka!!! ;*

Heeyy ;D NU är jag äntligen tillbaka. Jag har haft min pause nu förhoppningsvis! Idag är jag tyvärr sjuk :( Så jag är hemma från skolan men jag är inte super duper sjuk så är inte sån som sover exakt hela tiden. Jag har mest ont i halsen och så känner jag mig ganska utmattad. Idag ska jag se till att jag höger statistiken ordentligt. Jag ska nog också göra en ny design. Detta ska vara en nystart för mig!

Innan jag börjar tänkte jag vissa hur jag ser ut idag :) Jag gjorde outfiten idag köpte kläderna osv.. För jag är ju sjuk och då ska man inte ha världens finaste kläder utan då ska man bara gå runt och mysa och ladda batterierna ;D

Sååå här ser jag då ut:


Lite ny still på mina bilder?? Det är för jag andvänder min andra dator där jag har Photoshop CS4. Problemet med denna dator är att den är ganska trög :(  Men ska fixa Photoshop CS5 till min andra dator så ni får snygga bilder alltid.

Nu ska inte jag babbla på mer! Vi ses ;*

//FashionGirl.

Kommentarer
Postat av: Milaa

Älskar din blogg! :3

2011-09-01 @ 12:15:57
Postat av: rosen24

hej kan vi bli vänner på msp jag ville gärna bli din vän :)

2011-10-12 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0