Större!!


Nu har min älskade vovve Puff blivit större! :)  Grattis Gubben xD
Har just nu 42 besökare så mitt nya mål för denna dagen är 50 besökare klarar jag det??!! :O
Det får vi se. Var super kul för innan gick jag till mitt rum för jag skulle mata Piff,Puff och Joey och gissa om inte en tjej kommer fram till mig och blir helt chockad att det är jag. Efter ett tag säger hon att hon är mitt fan ;* Gulligt va?

Nu ska jag nog ta och stayla några som vill bli staylade har fått massa mail av folk som vill bli staylade även fast jag skrev i forumet som jag hade skapat att jag inte orkade göra fler så var det endå typ 15 st som fortsatte skriva men nu mår jag lite bättre (har en ordentlig förskyling) så nu ska jag nog stayla några stycken!!

//FashionGirl.

Ps. Glöm inte att titta på mina 147 kortfilmer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0